FOLLOW ME

30 April 2015

Weeee...Cuti Sakan,,Manyak Syok Woo..






Ops,,,peguin pakai topi Santa..
hihi....bkn nak sambut Krismas & Salji..
tapi comey sangat Penguin ni...
dulu² ingat tak cite Penguin PINGU tu kat TV3..
suka tgok w/pun Pingu tu x cakap pe pun,,,duk isyarat & bunyi jer..
hihi,,ngarut lak mama ni...



K..sya Happy..
coz esok da start cuti sampai mggu depan..
best kan...
mama & anak² balik kg ngan adik AIR Asia..
hubby kerja,,so mama blk jer la,,,
kbtulan adik Offday time tu,,lega,,
klu x,,x dpt gak balik,,mama tk lepas lg drive sorg balik kg,,,hihihi
rugi rasa lepaskan cuti yg lama ni klu x blk kg...
yer la hargailah Ibu Bapa smentara mereka masih ada kan..
tapi sya ade Ibu jer...Abah da lama Pergi...


tapi adik start cuti 2/5...sayangnya esok & 1hb masih duk di rumah..
mama amik la cuti xtra 5/5 tu sebab adik cuti sampai 5/5...
terpaksa la ikut jadual dia,,da nk menumpangkan,, 
klu x,, x dpt balik,,,hihihi...


so 2/5 - 5/5 Mama Holiday di KG, Pahang...
klu duk kerja kat Pahang lg best,,ade xtra lagi cuti Peristiwa Mengundi & Hari Hol Pahang..
manyak syok sape kerja kat Pahang....wuiii best...


so klu mama sepikan diri dalam tempoh tu...paham² la yer...
 klu blk kg lupe diri,,,sibuk sembang ngan mak sampai suami pun leh lupa...hahah



Daaa...
Tata Titi Tutu....


1 komen:

Ms. Kejupenyet said...

Syokkknya dapat balik kampunggg..
Huhuuu kita jugak berkampung at hostel jep...
Tak dapat balik kg, cuti kejap sangat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...