FOLLOW ME

27 April 2015

Perkembangan Syamim Untuk 1 Tahun Ni..




Sblum ni asyik duk tangguh nak wat entri yg 1 tahun..
Tetiba nak wat entri ni baru pasan...

Hari ni Syamim dah 1 Tahun 1 Bulan...
x de nak cite panjang pun...
juz utk Ingatan sya jer...


Skang Syamim 1 Tahun....tahap dia & perkembangan dia skang :
Baru je Pandai Jalan 3-5 Tapak...
Jatuh Bangun...tapi masih goyah & goyang lagi...
kakinya masih blum btul² tegap...
tapi masih bleh jalan terkedek² & begoyang² tgok dia jalan...
skang da pandai,,,asal masuk rumah,,,Menangis,,,
sebabnya x mo masuk,,,nak ajak pi berjalan² keliling taman...

 


hihihi...
anak Mama smua jenis lambat tumbuh gigi...
GIGI MASIH 2 BATANG 
lagi 2 batang x lama lg nak kuar tu..gigi atas kiri kanan gigi kapak




aiii,,susah btul nak amik gambor dia..
asal snap pic,,,dirikan dia,,,pastu cepat² dia jalan ke kita..
tu yg gambor bergoyang smua..




suka dia buat 'Munchung sambil sebut Woooo'
ntah per woo tu pun tak tau...hihihi
daaa...


1 komen:

Ms. Kejupenyet said...

Alololooo dah pandai action dpn camera ye syg...
Semoga besar nnt jadi anak yg soleh ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...