FOLLOW ME

11 August 2009

Consolation Prize....

aku cam biasa kat ofis ni bz je sokmo tapi skang ni aku nak curi masa jap utk 'rest my mind'...juz nak story,,,,ari sabtu lepas pagi2 lagi aku terima pos ekspress...hehehe....tapi aku da dpt agak da mende ape yang aku terima tu....


aku menang hadiah saguhati MomBloggersPlanet Cutest Baby In CARSEAT Contest - July 09....ermmm...walaupun aku dapat hadiah saguhati jerk...tapi aku tetap berbangga sebabnya anak aku tu insan terpilih di antara baby2 yang turut same join contest tu...aku refer kat web tu,,,ramai gak yang join...kalau tak silap dalam 70 ke 90 lebih penyertaan untuk bulan Julai tu....rasa terharu gak...ni rrr 1st aku menang dalam pertandingan....sblm ni tak nah dlm idup aku menang ape2 pertandingan/kuiz or seangkatan dengannya...TQ to MOB & alicewonders...
ni r dia adiah tu ::::::::::::::::::::::::


PurseHook from AliceWonders (worth RM20)
korang tau tak ni ape?? aku pun tak tau kewujudan mende ni sebelum ni...ini r dia cangkuk untuk menggantung beg.....sila lihat demo di bawah ::::



0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...