FOLLOW ME

11 August 2009

Pertunangan Adik Ipar, B'day Syauqi & Kenduri Naik Umah Baru

Pada hari Sabtu lepas 8/8/09 rumah aku ade wat kenduri...kenduri ni 3 dlm 1...combine 3 majlis dalam satu kenduri...(majlis pertunangan adik ipar perempuanku, b'day syauqi & kenduri naik umah)....jimatkan kos....hehehe...syukur alhamdulillah majlis tu berjalan lancar walaupun agak kelam kabut skit pelaksanaannya...

Majlis pertunangan ni dilangsungkan di rumah aku....jenuh aku kemas rumah aku yg bersepah2 tu....maklumle...aku ni mane la ade masa nak mengemas sgt.....kalau ari bekerja mmg tak leh kemas sbb masa limited sgt & bile ari mggu aku bz nk jaga syauqi sbb tak de sape nk tolong jaga dia...suami aku ari mggu pun keje,,,jd sentiasa la berselerak je umah aku tu.....rasa letih sgt...tp tak pe r....bknnya slalu leh dpt wat kenduri kan....rasa seronok sgt sbb ramai ahli keluarga aku n belah suami berkumpul kat umah aku....walaupun tak cukup tido tp rasa puas dapat berborak2 ngan ahli keluarga...aku rasa hilang skit pressure yg aku rasa masa kat tmpt keje...


B'day Syauqi sebenarnya da lepas (3/8) tapi kami celebrate masa kenduri ni supaya ahli keluarga dpt same2 rasa kek secret recipe.....maklumle bkn slalu leh beli kek ni sebab harganya sgtlah mahal bg kiteorangla...lgpun syauqi leh celebrate skali b'day with Tina (sepupu syauqi 1/8) & maklong (kakak iparku 8/8)....sebenarnya kiteorang tak plan pun nk wat kenduri ni...last minute nya kenduri sbb igtkan tak jd wat kenduri becoz mak mertua ku kat Hospital hampir 2 mggu...kena potong ibu jari kaki sebab kencing manis..igtkan tk sempat nak kuar hospitalll..tiba2 leh plak kuar mggu yg diaorang pilih tarih ni...jd kiteorang continue je la wat kenduri walaupun tak sempat prepare beria-ia...whatever...settle gak kenduri ni...TQ kepada kengkawan yg dtg meraikan majlis yang tk seberapa ni....bye-bye....


ni rrr gambar adik ipar ku ::::

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...