FOLLOW ME

10 August 2016

Majlis Hari Raya di Ofis



Salam...
orang da abis cite raya,,sya baru nak cite..
kabel hp da rosak,,so susah nk transfer gambar ke Pc..
ari ni pinjam guna en. somi punya kabel..


ritu da lama la lepasnya..
baru nak cite...
ofis wat sambutan raya..
deko leh tahan la cantiknya,,,for me la kan..
so sempat la amik 2-3 keping gambar..
banyak sbenarnya tp banyak candid tak jadi..
so kite up yg agak² ok je pic nya...


sibuk sangat ko berpiccas..
sampai orang da siap² membungkus makanan pun x pasan..
sempat sambar sikit je makanan,,tu pun bihun goreng yg orang tak nak tapau...
hihihi...jadi la dr nan hado
majlis ni kelab punya,,,so skejap je majlis makan² trus selesai..
makanan tak abis,,smua leh tapau...


hihihi..yg penting...syok wefie...
sempat jugak rakam kenangan terakhir bersama my bos...
bos sya da last day this month..
semalam last day dia punch card perakam waktu...
lepas ni tak tau lah sape lak ganti jadi my new bos...
huh suspen....
my bos yg pic 1st pegang bunga merah...kecil molek je orangnya..
good bye boss...Selamat Bersara...








1 komen:

hainom OKje said...

Yg nampak Raya dan lagi meriah bila officemate lelaki pakai baju melayu siap sampin....mmg sporting.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...