FOLLOW ME

12 November 2015

Deepavali di MITSUI, KLIA,,, Shopping & Free Gift By Maybank



Heppy Depavali...hahah,,da lepas baru nak wish..
cuti depavali ritu kami ke MITSUI KLIA...
dekat je tmpt ni ngan rumah tp skali pun x nah jejak..
yg membuatkan sya ni teruja nak pi sini 
coz akak opis kata tengah offer skang..
so meronta² (dlm hati jer la) nak pi..
da mmg kbtulan kasut pun da byk rosak,,
akak tu beli Sembonia RM69 - 2 pasang,,clearance stok..
cantik gak tgok dia pakai..




kami pi tgok,,,mmg ade Sale tu..
tapi da berkenan kasut,,,non hado size...
yg ade size besar² je,,, 
so jenjalan cuci mata lahh..




jalan² jupe Maybank offer Kad Kredit..
wat kad dpt Free Gift 
sya daftar sebab Maybank Islamic...
klu dpt pun senang,,,,sbb Maybank,,bank yg mudah urusan pi mane²
 ramai sangat orang daftar terutama Chinese...
haaa,,,chinese tu pilih Kad Kredit Islamic...jgn tak tau..




best part...dpt la 3 gift...
dpt la anak² sorang 1...







da pergi mesti kena beli kan...
ingatkan x nak beli sbb pkir mahal...
pastu suami sound,,,haiii,,da ronda punya lama...
sepasang pun tak beli lagi...
da nak balik tu,,,sya beli jugak lahhh...
kat CarloRino  offer RM58 - 2 psg kasut..
da berkenan,,,x de saiz jugak...
igt nak beli murah² je coz sya ni jenis pakai kasut,,,hancur buang...
x de wat koleksi² bagai,,,wat semak umah jer...
so terpaksa pilih lain...
akhirnya dapat la RM120 - 2 psg kasut..




semestinya...PECINTA PINK....opsss pink lagi..

2 komen:

hainom OKje said...

Tak pernah sampai kat Matsui ni....dengar cerita orang jee....

Cantik kasut nampak hihi .....

hainom OKje said...

Betul...betul.....kalau tak beli harus kena marah dengan cik abe. Baiklah beli dpd kena marah hihi....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...