FOLLOW ME

12 December 2014

MR. D.I.Y. di Jusco Equin, Shop Utk Kali Pertama



Asyik dengar org sebut best gi MR. D.I.Y...
yg kite ni tak pernah gi...JUSCO Equin tu mmg slalu gi..
tp x tau lak rupanya DIY ni ada kat sane..
pas search internet baru la tau ada di situ..

so semalam gi la wat Pertama kalinya shop di sana..
kedainya tk besar mane...barang pun x byk sgt pilihan
mgkin stok banyak da abis kut...
ada sesape tau DIY kat mane yg besar tu,,,
kat Equin tu kecik je...klu dpt gi yg besar tu baru best..
antara barangnya yg ada di DIY tu :




 

dapat la jugak beli barang yg berkenan...




target nak beli Penyangkut Baju Non-Slip & aksesori Bento
baru² ni  lar sya tau pasal penyangkut baju ni..
sya ni org kg,,,mane la tau menda canggih manggih ni..
baru la tau rupanya klu baju licin elok pakai penyangkut tu..
x de la asyik melurut jatuh je kan...
dpt beli 1 jer sbb da abis..jadi lah,,dr x de langsung
RM6.90 - 1 set...




nak beli aksesori x de Bento ni..
yg ade cop sandwich tu je..
sya amik yg murah je sbb tak tau rajin ke idok nak watnya,,,heheh




placemat ni RM0.80 je...mmg murah kannn..

 


en. somi beli mesin rambut ni...
nt senang nak botakkan syauqi...
RM20.00 mesin..
pencukur tu utk trim kasi cantik..
x tau la murah ke tak mesin ni..
sebab mmg nak pakai,,,beli je lahh..
da alang² terjumpa...




plastik ni mmg murah..
RM3.90 - 50 pcs tu
yg gambar bawah tu sya compare dgn Cosway..
cosway punya paling murah RM6.90 baru 25 pcs

 



tercapai gak nak gi sini...
pasni nk try gi DIY yg besar..baru best

1 komen:

Fairuz Jaafar said...

Hi Kak suzi :) Terima kasih singgah blog :) follow you back :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...