FOLLOW ME

09 July 2012

Gelang Kaki Tercicir Tak Tau Mane "(

Oh My Allah...

sangat2 sedih x tau nk explain camner..

baru hari semalam sedar...

ehhhh..
pesal rasa lain macam je kaki nie..
tgok bawah...

jeritan di dalam hati....x mampu ke Udara..
where??? where??
MANE GELANG KAKI????

Tak tau tercicir kat maner..
last ingat perasan pakai pun tak tau bla...

x pernah skali pun sya tanggal gelang nie..
sebab sayang sgt gelang tu..

gelang tu hubby yg adiahkan..
nie la rupa gelang kaki tu SINI


Redha dalam Paksa...
sbbnya seriusly...igt bla dah ilang..
memang x mampu utk dicari...
so...Redha...
klu x PENING lalat bleh migrain...
klu Redha...rasa Lega w/pun da ilang..

bgtau hubby..
nasib baik x marah...
cuma dia kata x pe la..

cakap kat hubby...
sya nak gelang kaki..(dlm nada sedih)
hubby cakap : x de dah sya nak beli...klu nk beli pun mende lain..
sbenarnya x de la suh dia beli pun,,,cuma nk luah rasa hati yg terkilan...

rasa nyesal...nape lah aku tak ikat gelang tu ngan benang..
nyesal dah tk guna..
da ilang..


wahai hubby...
tu la gelang kaki Emas Pertama sya dlm Hidup..
tapi da Hilang..
Pasni x nak dah beli Gelang Kaki...
sbb da memang tau,,,gelang kaki nie memang mudah TERCICIR...


:(

6 komen:

♥cikmOt♥ said...

huwaaa...nangis tak berlagu...dah la emas mahal skang...sobs...

*azni* said...

sbr la..mn tau pasni dpt emas lg besar..sy jns dr kecik pakai gelang kaki..mak ayh mmg pakaikan..bila makin bsr mak tkr amik lg bsr..smpai la skrg tak penah cicir lg..alhamdulillah...

fiza said...

Tak der rezeki...huhuhu...

Iela Fazielah said...

adus...terkilannyer...mcm ila terhilang kerongsan emas ila dulu...

WaWa_EzRiLL said...

sedeynya sya.. nanti aku belikan utk ko.. tp aku kena menabung skit2 la..nak nangis baca entri nihhh

sumysya said...

@WaWa_EzRiLL wah..mane nk dpt member camni...x pe la..x de rezeki kan...rezeki lain la agaknya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...