FOLLOW ME

07 May 2011

Seronoknya Dapat Hadiah

Bestnya bile dengor cite kwn-2 bile time bday or anniversary,,
mesti tiap2 tahun dapat hadiah
kwn cite : tahun ni dpt handphone, next notebook/lappy,,
next kamera canggih,,,

sedap jer telinga den ni dongar,,,,



erm...saya bday ke anniversary ke tk nah pun dpt,,,,

paling tinggi blanje makan jer
w/pun hadiah yg kecik-2 pun non ader,,,
slalu ckp kt hubby beli jer la hadiah RM2 pun tk per,,,asalkan ingat kan
tk kisah lar RM brape janji ade...jawapannya,,,,hubby tk reti nk beli adiah sya lak x reti nk request...kang request hubby tk mampu lak...


hari ni sangat seronok dan hati senang....byk gumbira
hubby belikan gelang kaki...walaupun gelang ni kecik jer,,,tetap dihargai

sya faham hubby bknnya kaya cam suami org lain..
itu jer dia mampu

hubby dgn murah hati hadiahkan gelang nie sempena
dia dapat BONUS
tahun nie
abg dapat bonus lebih skit,,,leh la blanje sya....
baru lar thn ni dpt merasa


hubby,,,tq so much,,,,
w/pun sblm ni tk nah dpt hadiah utk bday/anniversary,,,

tipu lar ckp x sedih,,,,tp sayang paham abg keje biasa2 jer,,,

ok lar,,,smua cukup utk kehidupan kite,,,

sayang bersyukur sgt sbb dpt suami sebaik hubby,,,
x nah menyakitkan sayang
, klu marah sayang pun biasa-2 jer...
tu yang lg sayang sayang sgt-2 pada hubby....




::HADIAH::


4 komen:

ummiaqeef said...

bestnye dapat hadiah..hehe..

sumysya said...

@ummiaqeef

TQ...alhamdullilah

WaWa_EzRiLL said...

kecik ko kata : wah cantik. emas skang kan mahal - kecik tp mahal tu..tumpang hepi

sumysya said...

@WaWa_EzRiLL

nasib baik gelang kaki,,,klu gelang tangan aku nk yg besor biar nampak....hehehe,,,cam riak plak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...