FOLLOW ME

18 May 2011

Seronoknya Dapat Earnings Nuffnang

hari ni visit nuffnang & saja-2 tgk Earnings Nuffnang



wah,,,,sgt seronok....tiba-2 ade earning....



sblum2 ni check asyik '0' jerk



tup-2 ari ni ade angka lain....



nak tau brape???















*****















jeng


















*****









jeng












***









jeng









*












RM 0.25















****






hahaha....sonok gak w/pun skit jer...ado drpd tak der



dpt byk ni pun da sonok,,,klu ratus2,,,beronok2....


x kisah pun RM,,,wat blog ni pun suka-2 jer,,,


TQ kwn-2 yg tolong klik iklan,,,,sudi-2 lar lg klik,,klik









2 komen:

fiza said...

Tak per, sikit² lama² jadi bukit. Saya nyer earning pon kumpul dekat 2 tahun baru bley dpt 3 angka, blog picisan jer, janji ada org nak baca kan ☺☺☺

McDonald's Malaysia - Lovin' Mid Month BUY 1-GET

IKLAN di Blog...Teguran buat BLOGGER

sumysya said...

@fiza

fuhhh,,,lama gak simpan yer,,sya pun jarang berblog,,ok lar tu,,,follower pun baru brape...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...