FOLLOW ME

25 January 2010

Baby oh Baby

orang kat ofis aku nie macam amik turn nak beranak....lepas sorang, sorang yang dapat new baby....bile tgk org dapat baby teringin plak nak baby gak....akhirnya sampai turn aku balik semula utk dpt baby...
hahahaha...memang teruja bile pkir nak dapat baby....tp.....banyak dan banyak tapi.....herrrrrr.....ni yang aku nyampah sgt bile pregnant nie.....org lain kat ofis nie tak de pun alahan n mabuk2 serta seangkatan dengannya....rileks n cool jer....aku nie alergi cam nak mampus rasa.....(dasyatnya ayat aku) nak tunjuk betapa teruknya alahan aku nie....skang nie baru mengandung sebulan aku da demam sminggu tak kebah2....pening kepala n loya2 serta sebu perut tak lalu makan...air liur terasa payau yg amat....malas yg amat sangat kerana badan terlalu rasa sengal2....rasa memang la tak larat sangat n lemah giler badan nie.....ini baru tahap pertama...bile pas tahap nie..aku akan makan n muntah...tak kira la pagi or petang n malam...herm,,,,,...tak sanggup utk aku pkirkan....harap cepatla berlalu 3 bulan nie....pas 3 bulan barula alahan nie reda...
aku memang suka jaga baby tp part mengandung nie memang la melemahkan jiwa n raga....sebelum nie aku slalu berdoa..klu dikurniakan second baby,,,aku harap tak alahan seteruk dulu...tp itulah....alahannya tetap sama gak....erm...mane nak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi....aku nie mmg ikut genetik mak aku tul...mak aku klu mengandung pun memang alah sampai lemah lembik sampai la nak bersalin..lg teruk....
aku nie slalu bile blog cerita panjang2 merepek....tak kisah la....janji dapat luah per yg aku rasa...cau cin cau....

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...