FOLLOW ME

14 December 2009

cakit mata...

da smggu aku sakit mata...sakit mata kali ni yang paling dasyat seumur hidup aku,,,,mmg sakit giler...Syauqi la yg bawak virus ni..dia kena 2 ari je da elok matanya...suami aku pun berjangkit sebelah mata jerk....2 ari gak da elok...mata aku sampai ari ni masih belum pulih sepenuhnya...da nak baik tapi kelopak mata masih bengkak lagi...cam amoi cina mata sepet da rupa aku ni...hahaha...tapi yang best nya....mggu lepas dari isnin - jumaat aku dapat MC....ceronok sgt tak yah keje....tapi boring gak duk umah tak wat aper...nak wat keje umah pun tak de mood sbb mataku sakit n kelabu/kabur tak nampak..mata terlalu bengkak 2-2 belah...jadi aku tido je lah kat umah...nak tgk tv pun tak leh gak sbb cahaya dr tv tu menyilaukan mata n bertambah2 la sakit mata aku...
heran tul nape lah mata aku ni lambat sangat baik...da sebotol ubat titik tu abis aku pakai...what ever....ari ni da keje...arap2 tak de la orang berjangkit sakit mata dr aku ni....DERITA sangat aku rasa......

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...