FOLLOW ME

20 November 2009

Alkisahnya......

dari hari ke hari nak upload pasal cite ni tapi tak sempat nak bukak blog...baru ari Jumaat leh bukak..tu pun sbb bos out-station baru ler ade masa rehat jap...da banyak miss cerita2 sensasi kengkawan...
hari ni aku cuma nak cerita pasal our famili pi jalan2 jer...hehehe..kiteorang ni susah nak pi jalan2 window shopping...kebetulan abang dpt cuti n tak de program per2 jadi leh la jalan2 window shopping....tak jauh pun gi...gi Nilai 3 jer...dekat la gak dr umah kiteorang....
tujuan aku ajak abg pi sana sebab nak beli barang hiasan rumah n kain pasang nak wat baju...akhirnya dapat gak beli beberape jenis frame ayat quran n perhiasan utk DECO kat umah kiteorang..kain pasang tak dpt beli tp aku beli JUBAH READYMADE...ok la gak...kira tercapai la gak target...lastly, pas da puas jalan terasa lapar lak...tiba2 nampak MARRYBROWN...herm...ok gak...tak nah lg merasa..so makan kat situ jer ler....pas order n cari tempat...ternampak tempat makan kat dlm tu ade buaian..teringin plak nak cuba makan sambil duk atas buaian....abang n Syauqi steady je tp aku lak yg terasa pening ke gayat aku pun tak tau la kenapa...aku takut je jatuh dr buaian tu....kang tak pasal2 malu...tu la mengada-ngada sangat nak duk atas buaian tu sambil makan2...tu la alkisahnya.....tak kisahla....yg penting we happy together...
* p/s : gambar tak leh masuk ler...internet problem..next time try upload....

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...