FOLLOW ME

27 October 2009

WEEKEND

Hari Ahad lepas abang ajak pi beli barang kat Carrefour Alamanda...hehehe....ingatkan dapatlah hadiah b'day coz my b'day ari semalamnya...24 Oktober....erm.....hampaaaa jerrrrr...tak dapek pun adiah....laki aku ni memang tak de jiwa sentimental langsung....dapat hadiah murah pun tak per r...janji adiah...tp tak per....coz i love him so much...i tak terasa hati pun....memang aku da sedia maklum laki aku ni tak reti nk memberi2 hadiah ni....aku pun tk reti nak request2 nie...kang klu request tak mampu lak laki aku nak membeli....yang penting...abang jangan lupa ur promise nak belanja MAKANNNNN IKAN BAKAR yer....erm...tiap2 tahun dapat hadiah belanja makan jer la....
kiteorang sampai carrefour da kul 11.00...shopping kat carrefour sekejap je coz nak pi kenduri doa selamat kul 2.00...tk dapek pun nak window shopping...pukul 5.00 ade janji lak ngan org...dia nak datang umah pasang penapis air...terbang RM 550 cash....penapis air yg murah jer jenama IMTIYAZ..tak tau la ok ke tak...yg penting tak yah hutang2 yg akan wat kite pening kepala jer....
kat bawah ni gambar Syauqi masa kat ALAMANDA....seronok dia dapat main2 keta tu...maklum ler...bkn senang Abahnya nak bawak pi RONDA2 JALAN2 ni....tu pun Syauqi dapat main sekejap je sbb nak kejar masa nak balik timing kul 2.00....sian anak aku...aku pun kesian gak....susah btul suami aku ni nak luangkan masa pi bersiar2 mane2 ke or JALAN2 MAKAN ANGIN ker...suami aku nie keje SYIF...kalau ari minggu memang kena kerja...erm...slalu ari minggu kami ber-2 duk umah jer.....cedih cangat.....

**nangis2 Syauqi masa nak balik** **seronok sangat dapat main2 kereta tu**

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...