FOLLOW ME

26 October 2009

Akhirnyaaaaaa.....1 Tahun 2 Bulan

sunyi sepi je aku punya blog nie...hehehe..biasa ler...bz...tak dapek nak nyibukkan diri terjah blog orang...slalu duk baca blog member2 je...ok lah...nak cerita pasal perkembangan terbaru my good boy...

jenuh aku tunggu gigi anak aku ni kuar...sampai naik risau plak dibuatnya...biasalah perasaan ibu memang la macam ni...bile ade yg tak kena skit, mesti risau jerk...aku tengok anak orang lain semua da ade gigi....da hampir2 nak penuh da gigi diaorang bile umor setahun...yang anak aku ni...da setahun pun bayang2 gigi pun takde nampak....aku pun luahkan la kegusaran aku pasal ni pada 'husband'....jawapan daripada suami aku tu memang mencuit hati aku la gak n tergelak besor aku dibuatnya.....suami aku bagitau :

"tak yah la risau2 sangat..nanti tumbuhla gigi tu...mane ade kes lagi budak2 pakai gigi palsu sebab tak tumbuh gigi...""bile aku pkir2 logik gak jawapan laki aku tu...aku pun hilang la rasa risau....

pas aku bersunggut2 pasal perkara ni,,,,akhirnya tumbuh gak gigi Syauqi after beberape ari aku duk cerita kat member2.....tuhan makbulkan permintaan aku...bermakna tuhan sayangkan aku sebab dia tak bagi aku risau lama2....berakhirla sudah penantian ini.....sesudah 1 tahun 2 bulan....bile da tumbuh gigi yg sebatang tu...cam cendawan nak tumbuh pas kena hujan la plak....aku tgk sekejap je gigi2 yg lain lak nak bercambah...............alhamdulillah.....syukur kepada-Mu Ya Allah kerana anakku insan normal seperti kanak-kanak lain gak....TQ2...I LOVE U WITH ALL MY HEART...


**gmbar tak b'kualiti - Syauqi tk nak pose sbb tgh bad mood**

**gigi nan sebatang**

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...