FOLLOW ME

07 September 2009

"CUTE SLEEPING BABY CONTEST" (3 - 18 September 2009)

hari ni aku 'sign in' blog aku.....nampak ramai kengkawan update macam2 cerita kat blog diaorang....hehehe...aku ni tukang baca je ler cerita korang2 semua (best baca cerita orang ni....leh share sekali korang nya pengalaman)...aku ni tak de masa nak update aku nya blog sendiri..lagipun aku ni tak de modal nak cerita ape2...hari minggu pun tak sempat nak snap gambar aku n anakku Syauqi sebab tak teringat langsung nak snap gambar...bz wat keje rumah n layan Syauqi...and then.....aku terbaca la blog Cik NANA nie...ternampak la contest yang memang menarik hati....soooo aku pun teringin nak join sekali lar contest ni...kalau contest pasal baby2 ni memang la aku suka sangat.... kalau korang semua pun berminat nak join sekali contest ni,,,,sila layari blog Love My New Life ....

Syarat penyertaan :
1. Penyertaan terbuka kepada semua para2 ibu n blogger
2. Jadi FOLLOWER dan add link Love My New Life di bloglist
3. Buat entry contest bersertakan 1 gambar baby yang sedang tido yang paling cute n chomel
4. Terhad untuk satu penyertaan sahaja dan umur bayi ketika itu hendakla dalam lingkungan usia 3 - 12 bulan
5. Perlu disertakan dengan NAMA BABY, BIRTH DATE, PLACE OF BIRTH & NAMA IBU
6. Kemudian add banner contest kat side bar beserta ngan link contest nyer skali
7. Nyatakan skali aper yang special tentang blog Love My New Life
8. Sila tinggal kan link peyertaan anda di comment blognya yerk..




Nama : Muhammad Azfar Syauqi

D.O.B : 3 Ogos 2008

P.O.B : Hospital Putrajaya

Nama Ibu : Suzilah Mohd Idris


Rutin harian saya...lepas saya bangun pagi...saya akan main2 selama 1 - 2 jam...pastu saya mesti nak tido balik sebab nak simpan tenaga utk main belah petang nanti.....setiap kali saya tido mesti lama la jugak untuk merehatkan badan saya yang keletihan selepas asyik bermain-2 tu...selalunya saya tido antara 1 - 3 jam la.....tapi pada hari tuee...saya tak leh tido cam biasa sebabnya saya rasa seronok sangat....mama bawak saya pi kenduri rumah sape ntah...acik kat kl nu....ramai sangat orang kat umah tu....saya seronok giler sebab orang ramai leh layan saya ni....asyik bawak saya ni pi sane,,,sini...saya pun tunjuk la 'talent' saya yang pelbagai tu...saya senyum,,,nangis,,wat muka comel n macam2 lagi la....masa ni umur saya 7 bulan,,,,mesti la orang geram tengok 'muscle' saya yang bulat menembam tu...oleh sebab itu...saya pun tahan la mata saya ni daripada tertido...mama tepuk2 bagi tido pun tak mau....jenuhla mama saya pujuk tido....akhirnya....selepas berjam-jam saya main...saya tertido gak dengan sendirinya,,,,mata tu tak tertahan sangat...walaupun suasana bising kat tempat kenduri tu...saya wat derk jer,,,tak layan..tido lagi best....sekian,,,,wassalam...



p/s : Baiti : Love ur blog....very interesting...ade macam2 entry yang boleh share dengan semua orang such as doa,,petua2 pasal baby n macam2 lagi...very excited n curious to explore ur blog...






0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...