FOLLOW ME

28 May 2009

my hubby b'day





mai la tgk beberapa pic gambar masa b'day my hubby....erm...pelik tak nape tak letak perkataan sayang ke or yg interesting kat situ...hehehe....sebabnya ni ha ::

1) memang 1st time aku kenal my hubby, aku panggil dia 'abang' sbb aku tak suka nama dia...heheheh....aku mmg anti ngan nama 'DIN' ni..walaupun nama tu maksudnya sangatlah bagus..bukan pe...tak brape sedap rasanya telinga aku ni mendengornya...n abang n bapak saudara aku pun nama Din gak....aku da bosan n muak ngan nama Din ni....

2) masa ni tengah gaduh ngan abang....hehehehe...gambar yang sedang tersenyum tu adalah kepura-puraan je semata-mata....yang sebenarnya tengah 'coverline' depan mak n bapak mertua...dalam hati tu tengah geram n sakit hati kat hubby...walaupun aku tengah marah masa tu...aku tetap beli kek untuk abang coz i'm still love him anyway.....kepada kengkawan...jangan marah yer tak jemput datang majlis sbb aku wat makan2 ahli keluarga je masa tu...






0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...