FOLLOW ME

28 May 2009

INTRO

Ahlan Wasahlan

Salam perkenalan kepada semua pelayar bloggers yang sudi melayari blog ini. Terpanggilnya saya di sini untuk bersama-sama memeriahkan blogspot ini setelah diperkenalkan oleh ummiaqeef (my bestfriend). Sememangnya saya telah lama teringin untuk mewujudkan blog sendiri tetapi kerana kesibukan tugas telah menyukarkan saya untuk 'bikin' blog ini. Tambahan pulak, saya nie memang kurang mahir bab-bab IT...hehehe
Setelah bersusah payah membazirkan masa ketika bos takde (curi masa waktu kerja) hehehe....asyik set & adjust & delete & macam2 la terjadi,,,maklumle tak brape reti macam saya bagitau td....hehehe...akhirnya berjaya gak saya mempunyai blog sendiri...
Alhamdulillah, rasa terharu sangat....ceh..ceh.ceh...konon ler..kepada semua pelayar blog ini, silalah beri tunjuk ajar kepada saya yang masih 'freshhies' ni....sokongan daripada kalian amatlah saya hargai.......wassalam.......

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...