FOLLOW ME

09 December 2015

Tudung @ Shawl ANGGUN ZARA Memang Kemas, Cantik & Terbaik..



Hai...cite shop tudung lagi..hihi
sblum ni duk perati je kawan pakai shawl tu...
memang cantik sangat tgok dia pakai..
tgok kainnya pun mmg cantik & tak jarang,,,jahitan mmg tip top kemas..
pastu wat muka tak malu tanya beli kat mane..
seb dia BAIK HATI nak bagitau...hihi
dia beli kat Instagram...
pastu sya saje la search kat google...
sbb x bpe reti pakai insta,,,nak beli kat web jer,,,seb baik ade...
ade promo YES gak...
tp malangnya da terlepas Promo YES tu..


so sebab mmg da berkenan sangat shawl Anggun Zara ni..
beli jugak..seb baik color yg nak tu ada..
jom tgok http://www.anggunzara.com/ or klik SINI
hari ni sampai Pos Laju...dengan SEGERA bukak...
wahhh mmg PUAS HATI 200%...
mmg tip top kainnya...jahitan kemas sangat...
harga kira berpatutan,,x mahal sangat & murah sgt..
standard harga cam web online lain,,,
sya beli 1 jenis instant Zara 143 Maroon &
1 biasa Premium Kate PK 186 Fudgeswirl..


oh...mmg I Love It So Much..
x sabar nak pakai..




p/s : mood beli shawl#kemaruk#berhantu

1 komen:

- dieyana - said...

cer pakai nak tengok..mesti lawa nih!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...