FOLLOW ME

23 November 2015

Kereta Control Baru Syamim...




Sblum ni da lama Wishlist nak beli Kereta Control ni..
kereta ni nak beli kononnya utk Bday Syamim 1 Tahun ritu..
tp sebab rumah kami penuh ngan barang..
suami kata serabut klu beli nt tak tau nak simpan maner..
klu da beli nt mesti budak² nak main..
nak main lak tak der tempat nak main..
so mmg pening nt kepala dibuatnya..
ingat nak beli awal² la sblum GST,,,murah kan...
da iya² dah sya pi ajak beli & tgok di kedai...
oleh sebab abahnya x mo gak beli..
so tangguh dulu..



da alang² pi cari barang kat nilai 3..
trus pi beli..
harga seriusly memang dah naik...
x dapek dah harga yg dulu...
da malas dah nak simpan duit yg da bajet lama utk beli barang ni..
nak berkulat & reput da duit ni simpan...kikiki



beli Kereta Control yg tahan lasak skit..
kereta boleh tampung berat sehingga 30kg
sbb mmg tau anak² ni jenis tk dengor cakap kan..
beli utk syamim tp abg & kakak nya mesti blasah gak main...
so keta ni guna utk 3 in 1...
hahahah,,,namanya adiah utk syamim tp guna utk 3 beradik..





tgoklah si kakak lak yg over..




yg bagusnya keta ni 2-2 leh guna...
leh guna Remote atau Kawal Manual..
main dalam rumah jer skang sebab skang Musim Hujan...

1 komen:

hainom OKje said...

Ohhh ..... ni kereta yg boleh control macam kat mall tu yeh Sya....Seronoklah Syamim hihi....
Biasalah .....anak ada 3 kena berlaku adil hihi... Si Syamim kena belajar konsep berkongsi dari kecik hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...