FOLLOW ME

16 June 2015

Shopping Baju Raya Awal Sblum Ramadhan Menjelma



Salam...
tiap² tahun tayang baju raya w/pun blum bulan puasa lagi yer...
bkn niat nak tayang sbenarnya...
bleh jd panduan diri sndiri...
tahun ni tgok balik Diari ni smula..
sbb nak cari Tema Baju Raya...
sbb da banyak color baju dah beli kan...
biler belek² balik Label Raya ni..
oh baru tau,,,tahun lepas warna per SINI,,,tahun nun dulu warna per..
sbb baju tu mmg ingat utk Raya,,tp x ingat Tahun biler baju tu...
k,,,berguna gak Diari ni..


Tahun ni Baju Tradisional x pasti lagi nak beli warna per...
bleh?? org lain beriya tempah da kan sblum puasa lagi..
bukan per,,,sya cadang nak beli siap je tahun ni..
silap² x beli sudahnya..klu x sempat shop..


yg penting Baju Moden,,,T-shirt Anak² yg pasti da beli Baru..
w/pun murah² je beli...asalkan baru
mak & pak tak kisah sgt x pakai baju baru..
yg penting anak² didulukan..
lgpun mak ni ha,,baju baru sentiasa,,,maklum ler kerja ofis..
asyik² wat baju,,,so byk la baju baru kan...hihi
almari dah penuh baju mak ni jer haaa..


sblum ni slalu shopping kat Parkson kat Terminal One, Seremban
tahun ni tukar kat Parkson, Seremban Prima pulak...
sbb kawan kata baju kat situ banyak pilihan...
so,,dapat la kami pilih smua baju anak² 
cuma seluar utk syasya & syauqi jer lum jumpa..
ade kat situ jual,,,tp harga mak ai...
lebih kurang seluar org tua harganya selai,,,sampai RM50 ke atas..da diskaun tu
so nt nk cari tmpt len pulak...
budak² ni cepat besar,,rugi beli mahal² sgt...


Meh kite tgok : Tema : MERAH / MAGHENTA


Baju Syauqi




nampak lebih kurang jer color...
corak merah paknya pilih,,,yg jalur tu syauqi sndiri pilih...
lebih kurang jer color,,,mak x bg amik color tu...
tp syauqi mati² nak color tu gak...
layan jer laa...
2 helai offer - RM40.00
malas dah nak beli kemeja,,,syauqi x bpe gemor pakai..
yg benornya maknya rasa leceh nak gosok kemeja...hihihi


Baju Syasya




si syasya pun sama...
maknya malas dah nak beli tahun ni jenis kemeja gitu
mmg masa pilih baju tu x pandang or cari langsung kemeja
trus direct ke tmpt t-shirt..


Baju Syamim





 utk syamim byk skit baju & sluar raya..
sbb dia x banyak baju baru kan..
yg ade baru pun smua da lunyai wat pakai hari² kat umah pengasuh
pastu klu cantik lg pun semua dah ketat..
so mmg kena beli lebih la baju & sluar..
 plak tu sluar jeans tu murah sangat...
stiap jeans tu x sampai RM25.00..
sbb tu beli 2..
1 brand Cheetah & 1 lg Tom & Jerry


Total belian kali ni RM192.37..
abahnya hadkan Bajet RM300
so,,,lebihan tu bleh la beli sluar jeans budak ni nt..
nt tinggal kasut & Baju Tradisional je nak beli lagi..


ok...sekian... 

3 komen:

ComelComot said...

http://comot-pink.blogspot.com/2015/06/testimonial-reserve-kembalikan-awet.html
jemput baca

Iela Fazielah said...

AMBOI..SOPING DAH......bersemangat ni....ila lom lg

sumysya said...

@Iela Fazielah nak elak bulan pose penat shoping bawak anak..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...