FOLLOW ME

04 February 2015

Naik Cruise Tasik @ Putrajaya



Hai Uoallsss...
Sabtu lepas kami 1Famili gi naik Cruise @ Putrajaya..
sbenarnya x plan pun nak gi ni..
kbtulan hubby cuti so pergi lah..
ingat malas lagi nak gi,,tp biler tgok tiket Xpired 2 Feb. 2015
terpaksa la gi gak..
pergi agak rushing sbb tghari tu gi Kenduri kahwin di Taman
pas makan di kenduri baru kami gerak gi..
sampai kul 4.00 petang..
next kapal jam 4.45 petang..so 45 minit gak menunggu nak naik..
kami tggu kat tepian tu jer la...

tiket ni kami beli masa tengah Promotion..
klu tak,,ntah biler la merasa nak naik Cruise ni kan..
sebab MAHAL weiii...
1 orang Dewasa da RM 30
1 orang Kanak² da RM 20 
itu guna mykad,,,yg ni offer...
kami anak-beranak,,,juz RM50 rasanya lah,,da lupa..
sbb berbulan dah tiket ni kami beli..
ingat nak gi time Cuti Sekolah lepas...
pastu Tunda,,tunda...akhirnya nk xpired tiket tu dah..

Akhirnya dpt gak merasa naik Cruise ni..







 pergi ke depan nak tgok pemandangan luar..
kena lalu blakang Kapten Kapal,,,
Kapten x kisah pun lalu..






masa nak naik Cruise..dengar ade budak panggil nama Syauqi..
ingatkan org nama sama..
rupa² nya spupu syauqi baru sampai nak naik Cruise gak...
Kakak Ipar yg tolong belikan tiket ni pun Baru Nak Naik Cruise gak..
sebab sya upload kat fb tgh tggu kapal..
dia pun trus datang nak naik sama² Cruise,,rumah dekat Putrajaya gak..
 tu lah si Tina Bertudung Unggu..




sya beli lah gambar ni sbb Murah jer..RM10.00 sahaja skali Frame
slalu klu tempat lain Mahal Gilerr...
sbb tgok gambar COMEY jer,,amik la...
klu smua mata tutup...GOOD BYE...x kose nk membeli..

K...I Like This Pic..
sbb nampak I Putih dr Suami I..
padahal Realitinya Suami sya yg Putih banyak dr sya...hihih

1 komen:

Sue-Rya Qistina said...

Wahhh..bestnya..x pernah naik pun cruise ni..tapi bole tahan mahal gak kan harganya..kalau kami rm100+ gak la habis..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...