FOLLOW ME

21 November 2014

TEFAL Warehouse Sale Up to 70%



Salam Jumaat..
sblum ni mmg cadang2 nk beli Periuk Tefal..
tp maklum le harga mahal...
asyik postpone je lar kan...

sya ada la beli 1 bijik Kuali Tefal masa gi kursus di Langkawi..
harganya da lupa lebih kurang RM 80 ke atas lar..
ada baca blog org beli kuali ni harga RM 40 lebih...
fuhh...lg murah dr Langkawi...50% less..di Warehouse Tefal
so rugi lar klu x pergi kan shop situ..

sya mmg puas hati sgt pakai kuali leper Tefal tu..
mmg confirm x melekat...nk cuci pun senang..
& paling penting,,w/pun harganya sdkit mahal..
mmg berbaloi sbb da bertahun pakai...non-stick masih elok
x rosak,,,x la cam yg kite beli yg murah ni kan..
baru pakai bpe bulan da calar2 & hilang non-stick tu..
x ke rugi,,,beli murah,,,skejap je beli,,x leh pakai dah..

skang sya target nk beli Periuk or Kuali Tefal yg besar lak..
arap2 btul2 murah lar kan..
tp x confirm nak gi..
sebab kena tanya En. Hubby dulu...
klu dia bg Green Light...dapat lar gi..
sebab esok & Ahad ada program sbenarnya...

saper nak gi...
ari ni pun da start Sale... 21 - 23 November 2014
agak2 x de duit lg sebab x gaji...
leh pakai kad kredit...muahahha
10.00 pagi hingga 5.00 petang
check it out pic below :


 

2 komen:

Fiza Rahman said...

Bestnya. Tapi tu lah, tak gaji lagi...huhuhu...

norazizah awang nor said...

Sape berminat nak beli periuk tefal...boleh tgk kat FB saya Estin Trada Kitchenware...harga mampu milik...murah dr harga pasaran malaysia..atau boleh wassup saya 0196660129

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...