FOLLOW ME

29 September 2014

Syamim Dah Pandai Apa 6 Bulan..

Pantas sungguh masa berlalu..
sekejap je syamim dah 6 bulan..
hari Sabtu lepas,,,genapla syamim 6 bulan..

entri ringkas yer..
so tak de la cantik2 nak taip...
trus taip & publish..

: Apa syamim dah pandai umur 6 bulan ni :

* pantang nampak barang,,,nak masuk dlm mulut
* menyulur dengan laju,,,kejap je lepas merata2 dah
* suka tongeng2 bontot,,,salah 1 cara cepat nak pi mana2
* ada 1 kali cam ala2 persis merangkak
* mengheret badannya guna tangan ngan laju
* dah boleh menyulur ke depan,,kalu dulu awal2 ke belakang
* suka tepuk2 segala barang ade kat depan,,,x dpt,,tepuk lantai pun jadi lar
* dah boleh balik2 kan badan,  terlengtang,,terlangkup sendiri
* suka menaikkan diri @ tegakkan lengan cam nak tekan tubi

yang pastinya gigi masih lum ada...
tp mama suka baby lambat tumbuh gigi..
coz tk yah mama susah2 nak jaga/cuci gigi dia..
nt bla dia besar pun lambat nak rosak gigi..

itu je la yg mama ingat setakat ni..
huii syamim da pandai gi merata ni mama risau gak
takut mengutip barang byk sekitar rumah..
terutama barang mainan abg & kakak yg suka sepahkan
mama sedaya upaya yg mampu la cuba clearkan brg2 tu..
moga tuhan lindungi syamim...

nie mama selitkan video utk tatapan akan datang..
video ni mama rakam masa syamim masih sakit mata aritu..


video

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...