FOLLOW ME

10 September 2014

Sayang Sangat Adik Dia....

Haii...
da lama x cite pasal syauqi..
skang ni,,,lega la skit w/pun ada anak kecik..
sebab syauqi @ abg da besar...
serba skit,,,leh gak nolong kerja kat umah
w/pun x de la besor sgt kerjanya..
setakat tolong nengok baby pun jadik la...

sejak dapat baby ni...
suka sangat dia ada baby..
sebab dia da besar,,,faham la & sronok ade baby
ni klu dulu masa dapat syasya,,,x faham per..
gi penyek2 je si syasya dulu...
bukan aje penyek,,,pantang mama lepa..
nak wat kuda je adik dia,,,
nasib baik slalu mama cepat2 tgok...
klu x,,mau patah pinggang syasya tu...

nak citenya...
pantang wehh org usik baby dia nie...
klu mama tinggal,,,kelam kabut nak angkat baby
iskh,,,,tp mama cepat2 gi amik..
risau la,,,sebab syamim masih lagi lembik..
x harap le mama nak suh syauqi usung baby tu..
risau benor org tinggalkan adik dia tu sorg2..
pastu risau sangat orang AMIK Adik dia tu..
klu orang SAKAT nak AMIK Adik dia,,,sampai nangis2 bagai
marah2 x hingat,,,merajuk bagai..

mai la tengok gambor nie...
baby pun naik rimas dibuatnya...






tapi adik lagi sorg tu...
x heran pun abang yer...
klu org nak amik pun x pe...
sebab asyik gaduh je...

ni la adik tu..




hmmm...macam2 budak2 ni...
klu salah sorg tak de...tanya2 lak maner gi..
si syasya tanya syauqi mane,,,syauqi plak tanya..
rindu-rinduan plak
bla ade,,,bergaduh je kerjanya..


nak marah beriya pun x leh gak...
teringat zaman kecik2 dulu kite gitu gak..
muahahaha...


2 komen:

hainom OKje said...

Abang penyayang ni.....Si Syasya pulak dengan adik diĆ  macamana?

sumysya said...

Asyik cium je awal2 dulu..tp bla datang anginnya,,toin2 jugak baby tu..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...