FOLLOW ME

25 August 2014

Syamim Go Stand

Morning uoalls...
da lama x cite pasal my baby boo Syamim..
last cite masa dia 2 bln lebih hari tu masa pandai meniarap..
skang ni banyak lagi dah perkembangan dia..
sayangnya nak tinggalkan syamim gi kerja..
pasalnya,,,syamim very good boy..
asal celik je mata dia,,,,mesti syamim akan TERSENYUM dulu...
senyuman paling manis utk pembuka hari mama..
asal nampak je muka sape pun,,,senyum je kerja dia
memang syamim PEMURAH SENYUMAN..
kalau syamim dapat baca ni suatu hari nt..
mama nak kata memang syamim TERBAIK sgt setakat nie...
senang nak jaga dia,,,,
kurang menangis,,senang bawak jalan,,x meragam sgt..
mama siap sempat wat kuih lagi utk hari raya..yg simple lah

27hb ni nt syamim 5 bulan..
perkembangan & kemajuan syamim sgt cepat..
skang dia da Pandai Go Stand..
slalu baby menyulur ke depan kan...ini ke belakang..
asal letak je meniarap terus...
tp masih x pandai nak terlentangkan balik badan tu..
skang da pandai gerakkan badannya corner kiri & kanan..

jom tengok video syamim..
tp video ni tk nak lak dia tunjuk aksi Go Stand tu...
jenuh mama tggu tak gak wat..low profile nie..
x nak menunjuk kat korang...hehehe




video

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...