FOLLOW ME

28 August 2014

Penapis Air COWAY Pilihan Hatiku....Bersih & Halal

Yuhuu smua...
nak share pasal penapis air baru sya..
x de la cite terkini sangat..
penapis air ni pasang masa sya da abis pantang..
awal bulan Jun lepas..

sebenarnya da lama sya tercari2 nak beli penapis air
penapis air sblum ni yg murah je Jenama IMTIYAAZ
da pakai lebih 3 tahun,,,tapi tu la,,,smggu pas cuci 
tgok kat penapis tu,,hitam,,sebab lutsinar leh nampak
da ler air tu x masak nak minum kan..
cam x confiden jer,,,tp sebab mak ni sibuk sgt..
minum je la air tu,,,klu masak lak..
letak dalam tupperware,,pastu bersemut lak..
sebab tu malas da nak masak...
minum je terus air tapis tu..

sblum ni aim penapis air ELKEN..
dijamin airnya berkualiti kan...
tp ELKEN x de air sejuk lak...
& x tau detail servis mesin tu caner..
barang2 penapis tu nak dapat tukar caner..

pastu biler da bersalin kan...
terasa anak 3 ni cam ramai sangat dah..
rasa cam banyak keje nak kena wat kat umah..
so,,,kena wat sesuatu utk pantas & jimat masa..
x perlu masak air utk panas,,
x perlu simpan air utk sejukkan..

dapat tau pasal penapis air COWAY..
w/pun harganya agak mahal..
lantak lah,,,janji senang keje sya...
x perlu semak kepala dah..
terus bincang ngan hubby suh beli..
sebab mak ni da tension ngan masalah air yg kotor tu..
dia pun da penat,,(baru tau caner bini uruskan anak selama ni)
sebab dalam pantang,,,
dia yg watkan susu syasya yg masih menyusu..
pastu air panas sokmo abis,,nak kena tggu panaskan air
si syasya lak kerap menyusu... memang leceh

akhirnya dapat gak beli penapis air COWAY ni...
jenis SALLY..

nt sya cite pas ni detail pasal penapis ni...
panjang sangat da entri nie...




 ni model baru - syasya 
model tak berbayar utk COWAY...


1 komen:

Iamwhoiam said...

Good sharing, Elken Bio Pure K-Series or Elken RO Water is effectively removes virtually all types of contaminations, after drinking the water from Bio Pure R. O. System for 5 months, my heath has improved. For detail visit:
http://kidbuxblog.com/wondered-what-actually-elken-bio-pure-is/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...