FOLLOW ME

18 December 2013

Hentian ke-2 di Ladang Teh Cameron Valley... Part 2 Cameron Highland



Dulu laluan gi CH melalui Simpang Pulai..
Kali ni lalu Tapah...
memang tempat yg akan jupe lain kan...
mula2 aku pelik gak...pesal la tk jupe same cam dulu..
rupanya yg dulu hala lain,,yg ni hala lain..
yg ini lalu jupe Air Terjun..
singgah gak time balik tu,,,nt cite yer..

hentian ke-2 tu kami jupe ladang teh Cameron Valley..
aku rasa better gi sini jer dr Teh Boh,,,
yg teh boh tu mmg rr ade kilang,,,
tp jalan sempit & jauh masuk ke dalam..
pastu kena daki bukit lak menapak..

Cameron Valley ni tepi jalan jer...
boleh rr korang bergambor kat situ jer ade ladang teh dah..
ade meja & kerusi free lak kat situ nak lepak..
sejuk & nyaman jer..


haa..cam pic nie..
adik bongsu kuu selaku model free...
nk minum & makan pun ade kedai jual kat situ..
aku tk pi pun sbb kenyang lg...


see...tepi jalan jer kannn..


Nie Anak-Beranak...
mak & 2 adikku...

Sbenornya tk sesuai gi CH bulan 12 kan musim hujan...
tp sbb aku ni nk bawak mak & adik bongsu aku yg masih skolah tu..
kenala gi time cuti sekolah kan...
adik beradik aku mmg x nah sampai lg CH..
nie 1st time bg diaorang..
nasib baik hari gi ni Cuaca sangat baik...
cerah jerr sampai petang..

Ok...daa...
x edit2 pic touch up pun,,,
klu wat tu mmg lambat rr kuar en3...
ntah2 x kuar langsung sbb kebizian...




0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...