FOLLOW ME

23 December 2013

Hari ke-2 di Cameron Highland...Part 5



Hari ke-2 tu kami nak balik dah..
ingatkan on de way balik leh la singgah sambil jenjalan di CH..
malangnya pagi2 subuh lagi da hujan lebat x henti2..
jadik,,,segala rancangan nk jalan hancurrr...

Pagi2 lagi da pi beli sayur & strawberry utk bawak balik..
hujan2 pun gi redah gak ler kat brinchang atas nun...
macam2 ade jual kat situ...
x leh snap gambar beriya..
coz jalan nie cam bahaya skit...
asyik ade je kenderaan lalu...
da la aku ni tgh boyot kena jaga 2 anak kan..
sgt bahaya klu kite ni leka...



memang giler tgok slonggok $10 jer..




laki aku yg beriya beli sayur..
utk maknya lah,,kakaknya lahh dll...yg rumah sndiri lagi..
tambah mak aku lg shopping sayur & buah bagai..
penuh keta ngan sayur & buah jer..
da ler keta Myvi jer,,org ramai...
padat giler keta..




balik tu singgah nk beli Air Jus Strawberry Blender..
dulu pernah beli sedap sangat,,tp tk ingat da kedai maner..
hujan lak susah nk cari kan kedai..
jupe la 1 kedai...
beli la utk lepas TERINGIN..


sekadar beli Air Jus jer...
tapi x same rasa cam beli dulu...
kedai lain kut..
yg dulu kedai tu blend strawberry Fresh..
yg ini blend buah yg da masak simpan dlm peti,,,masam..
dulu beli tk rr masam camtu..
x same rasanya..




da rr beli sampai 2 bekas..
bg adik2 rasa 1..
last2 aku gak yg abiskan...budak2 ni tk nak..
masam sangat..
aku sayang rr nk buang..
$6.90 1 bekas...
minum jer laaa..

trus turun smula balik hotel..
& check out...



0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...