FOLLOW ME

06 May 2013

Ole-Ole Mak Dari Mekah...



Isnin & Selasa lepas sya amik cuti blk kg...
balik tumpang adik Air Asia sya..
dpt la cuti lama skit..
dr Ahad sambung ke Cuti Hari Pekerja..
nak tggu hubby,,,lambat lak bleh blk kg,,dia keje..
so kite blk anak beranak je ler with adik..

Balik bukan ler sbb nak sangat Ole2 tu..
tp risau kesihatan mak...maklum ler,,org blk dr sana slalu x sihat..
Alhamdulillah mak sihat,,,cuma x larat je..
lemah badan & sakit kaki..
kat sane kan byk kena ulang alik wat ibadah...
nak kejar wat segala amalan...

lega rasa...
x sangka byk gak dpt mak beli bawak balik ole-2..

dpt la kat anak beranak,,cucu2 jubah 1 sorg,,
bawak duit 2000 jer utk belanja...

utk kami anak beranak pun banyak gak..
terharu sgt..
macam2 mak beli utk Anak mak tersayang nie...
maklum ler,,,sya ni sorang je Anak Perempuan,,
yang lain smua laki2,,,
so terlebihla skit ole2 aksesori utk pompuan kan..


jom tengok pe barang yg mak sya beli utk kami,,,,


Jubah sya, suami & anak2,,


kamera mainan utk anak2,,,
ade gambar org cium batu,,kaabah & macam2..


rantai batu ape ntah..


ha...tgok sndiri le pe,,x yah cite..
ok,,,beria sya suh mak beli celak mekah,,,
nak la merasa kan celak mekah pe special,,
skali tgok,,,MADE IN CHINA...
standard la,,
kat Mekah ni mmg banyak barang MADE IN CHINA
beg kecik tu,,,kat sini pun ade jual..
tapi da FOC kan...
amik jer,,,hehehe


tudung utk syasya & kopiah syauqi,,
sabun,,gelang kayu pe ntah,,
sarung kaki jepun,,yg ni mak kata ramai pakai dlm masjid,,
nampak comel je smua pakai,,,
tu dia belikan utk sya..


& sejadah kecik,,,
yg ni sbenarnya mak punya,,
tapi sebab syauqi nak,,
dia nak semayang pakai ni la konon,,,
so mak bagi le kat syauqi,,
moga2 Rajin Semayang ler,,,,


tu la smuanya Ole-Ole dari Mak..
Mekaseh Mak,,
Love U So Much,,,
Harap Mak Cepat Sihat...


1 komen:

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...