FOLLOW ME

04 April 2013

Beg Untuk SKT 2013




Hari Jumaat nie tibalah masa utk Kursus lagi..
Kursus SKT wat kat Hotel Bayview Melaka...
cam biasa...
asal kursus je dapat beg kan...
kali ni dapat beg sandang pulak...



cantik gak..
en3 dulu last dapat beg cam SINI

ofis ade offer bleh bawak famili...
tp kena tambah duit utk sewa bilik...
w/pun perlu tambah RM150 je utk 3 hari...4 me berpatutan la harganya
hubby x mboh ikut...
coz dia x nak amik cuti...
so...
sya pi sorg je ler...
anak2 dia jaga...
nasib baik ler Sabtu Ahad tu dia keje pagi...
so pagi antar umah pengasuh budak2 nie,,,petang dia leh jaga dah..

sya pun x kisah la dia x nk ikut..
coz nt kami nak holiday ke Sarawak...
dia da kena standby cuti dia 4 hari...
da ler cuti dia 16 hari je setahun....
so,,,dia kena la bahagi2 kan cuti dia sebaiknya...


akhir tahun nt...
da dpt kabar dah Kursus Persidangan akan wat kat Langkawi...
gi Langkawi lagi...
hmmmm....
x tau lagi di offer utk famili tak...
klu offer hubby bgtau dia nak ikut...
nt update ape cite lak yer...

daaa...



2 komen:

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...