FOLLOW ME

25 March 2013

Best Bla Ade Kedai 99 Depan Umah



Yehhh...
sedikit Jakun bla ade kedai runcit area rumah..
best la skit...
sbb slalu nk beli barang kuantiti skit,,,
kena drive jauh,,,baru la leh pi beli...
slalunya,,,bla cam tu,,,
rela x yah pi,,,pakai je pe ade..

la nie..
best sangat..
kedai 99 ni bukak depan Taman aku...
jalan kaki pun leh sampai..
pastu x kira time,,
aku leh gi bla2 je,,,
kedai ni bukak sampai kul 10 malam...
so,,,malam2 buta pun leh rajin pi kedai..
sebab memang dekat..
harga pun setakat ni Berpatutan,,
x macam kedai runcit biasa yg melambung tggi harga kalah pasaraya..



barang yg aku beli semata2 nk survey je sebenornya..


dapat free gift sempena pembukaan kedai...
hmmm...x cantik pun...
mesti nk abiskan stok yg ade dr kedai lain kut..
maklum ler Speedmart 99 ni kan byk cawangan..
bagi le menda yg cantik menarik skit..
tp da benda FOC...amik je la kan..


 saje beli ni...
segan lak bla kuar kedai tangan kosong jer..


teringat lak si syasya berus gigi dia ilang...
so,,,pink sinonim dengan girl..
mesti la amik warna pink berus gigi dia....
yg benornya Mamanya yg pecinta Pink...
banyak baju & segalanya utk syasya mesti ade pink color..
mamanya yg terlebih sudah suka pink,,,tp lum fanatik lagi..
hehehe...


suka2 sgt ade kedai ni depan umah..
klu emergency nk beli ape2..
senang da nak beli..
pampers,,,susu,,ikan,,sayur,,,
sesuai sgt ngan mak2 cam sya nie nak membeli..
setakat ni aku tgok memang dpt sambutan kedai nie dari org taman...
jangan time awal2 bukak harga ok..bla org da ramai,,
trus melambung harga..
wassalam...

3 komen:

♥cikmOt♥ said...

kan...ada kedai dekat, so nak apa2 takdelah kena p jejauh...

Iela Fazielah said...

serius..ila pun skrg suka fi kedai 99 ni... giler murah dr mana2 kedai even giant or care4

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...