FOLLOW ME

19 April 2012

Sya Dapat Something at Seminar SU


weeeeee...
waaaalahhhh...

best sangat ke Dapat...
huhuhu..
mestilah Free kan..
harusla BERSYUKUR..
jangan DEMAND sangat Ok...

APA ISI DALAM AGAKNYA???








****







***



'taraaaaaaaaaaaa'

smuanya USEFULL For Me..
smuanya sya suka..
cuma Buku tu lah...
hehehe...suka dapat...
tp x bpe RAJIN nak Baca...
klu Novel ke,,,mmg sekejap je da Khatam


boleh la simpan kad pe yg Ada

Nak pi ke Slimming??


Wat tambah Semak dalam Keta...
I like coz PINK COLOR...

utk smggu ni guna smua menu ade nie jer...

Like A Lot..
coz sya x de lagi Set Manicure..


tu je lahhhh...

herm...
sedih coz x bertuah...
last sesi...
ade Cabutan Bertuah..

Antara Hadiah : Set Mutiara Refflisia, Percutian Jakarta,
Percutian Melaka, RM500, Hamper Adabi & Buku

seumur hidupp...
pernah skali je dapat cabutan bertuah...
tu pun masa kat Poli dulu...
dapat hadiah Frame Gambar kecik..
tu pun da sronok GILER


!!!Habis Dah Cite Seminar SU Yer!!!

4 komen:

are_lin@yu said...

tak sia2 pergi kan..okla tu dpt mcm gk..suka!!!hehe

Iela Fazielah said...

wah..untungnyer!

Ren Din said...

tak kira la apa, kalau dpt free tu memang seronok je! =)

mamaNoriz said...

amboi, byk nye gift!

nmpak beg cam sempoi je tpi isi kat dlm macam2 ada ek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...