FOLLOW ME

15 March 2012

Kenduri,,,,,Abang Bertunang

Habis je Kenduri Spupu...
petang gerak pulak rumah bapak sedara...
nak kena buat Hantaran Bertunang untuk Abangku..

Nak pi Rombongan Meminang ke Kedah pulak...
awat la abangku ni cari orang jauh sangat..
dari Perak tu pun da 3 jam wooo...
pe nak buat,,,,Da Jodoh...
cari orang yg dekat2 x jumpa.
..
yg jauh gak sangkut..
sangkut pun abangku da UMUR 34 Tahun...

kelam kelibut sya & sedara wat Hantaran...
maklumler,,,esoknya pagi da nak kena gerak ke Kedah..
oleh itu...
Hentam Keromo je...
asal siap...

Hantaran Kami (Kuning)

Alhamdulillah,,,nasib baik siap..

Hantaran Perempuan (Merah)

Hantaran manis-2san jer...
nt utk Kahwin baru bawak Barang2..

haaaa....
bukan Bakal Menantu je Ketaqqqq...
Bakal Mak Mertua pun Ketaqqq nak sarung cincin...
terketar2 jari Mak sya...


'Yg Cantik' Bertudung Oren tu Mak Sya...



Pernah tgok kek Secret Recipe cam Gini???


cantik pulak Jeli ni susun2 jadi cam anggur..

ade ke rupa Anggur??? hehehe

buah ni sedap...
tp tak tau buah per...
rasa cam kedondong...
tapi kat tengah buah x de sabut cam kedondong...
ade sape tau buah nie???
x nah jupe pun orang jual..
klu ade org jual nak beli lah....

so...tahun ni sibuk la sya nak kenduri..
belah pompuan bulan 6 nie...
belah sya lepas Raya....

adehhhh...
penat pkir pasal KENDURI Coming Soon
Mesti Letih Nt...

1 komen:

Penyuluh Perikanan said...

blog yang cantik gambar yg bagus minta ijin mendownload, terima kasih
jangan lupa kunjungi kami di
http://penyuluhpi.blogspot.com/
salam penyuluh perikanan
oke kita tukar link

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...