FOLLOW ME

06 September 2011

Syauqi dpt hadiah B'Day

Kali nie baru btul-2 syauqi dpt hadiah b'day...
tp hadiah ni bkn mama & abahnya yg beli...
hadiah nie diSponsor oleh Maklong & Pakngah syauqi..
Maklong & Pakngah nie sama-2 tk de anak,,,jd mencurah kasih pd anak sedara je la..

Syukur,,,alhamdulillah...ade jugak rezeki anak-2..
Trima kasih bebanyak pd Maklong & Pakngah...
moga-2 dimakbulkan tuhan supaya dikurniakan zuriat pd mereka..

sblum ni syauqi naik beskal ni...nie abah syauqi hadiahkan masa b'day yg lepas..
skang syauqi da besar,,x ssuai da naik beskal ni sbb tk leh kayuh laju...


jeng..jeng

nie la HADIAH B'DAY tu..



murah je beskal ni RM 80.00 jer...
klu kt kedai mmg x dpt herga nie...
nie sbb Maklong nya kenal Tauke kedai nie,,
dpt la harga kengkawan...
murah sbb Tauke nie sbenarnya supply beskal utk pasarkan ke PASARAYA..

blh tahan besar & tggi gak beskal nie...
syauqi masih takut-2 lg nak naik & kayuh beskal nie...
Maklong & Pakngah saja beli yg besar,,,leh guna lama...
hehehe,,,tp masalahnya syauqi tk mo naik lak beskal ni sbb dia takut...apa ra...
x pe la,,,beskal hijau tu pun syauqi amik masa gak nk naik...ni pun sama gak la kut...


3 komen:

ummiaqeef said...

aqeef punye beskal beli mase warehouse mydear dulu, murah gak ade muzik² lg.. dulu umah tinggi main dlm umah, sekarang umah bawah dah main kat jalan.. hehe

sumysya said...

@ummiaqeef

brape RM?? igt nk beli utk syasya plak...nt bgtau ler klu ade sale mydear lg.x pernah pi

ummiaqeef said...

beskal aqeef tu rm100 kot..tp cantik la..kalau kat care4 camtu mahal lg..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...