FOLLOW ME

01 July 2011

Mimpi Yang Ngeri....

- x brani sya nak upload gambar.....so scary lar...-






td sgt mengantuk...sya tido lar coz hr ni Jumaat, rehat lama...mula-2 tido kt meja jer...pastu terjaga sakit leher...sya tukar pi tido kat krusi blakang coz krusi tu leh lentur...blh la tidur ngan selesa skit....






pas tu sya mimpi....PUNYA LAR NGERI...MENAKUTKAN...sya nk bangun la dr tido...tp tk leh bgn...apesal ntah...cuba jerit mintak tolong....tk de org respon pun...tiba-2 ofis gelap....ade cam org tp tk kenal muka dtg kat sya bg SKRU...igtkan dia nk tolong sya...rupanya nk wat ssuatu kat sya...dia nk skru PUSAT sya...sya lari ke belakang....pastu ntah camner,,,x leh gerak...dia cabut gigi sya sampai 4 batang....rasa REAL giler punya SAKIT....menjerit-2 sya...mcm-2 doa baca tk jd per pun....pastu ntah mimpi hapa-2 jer...trbangun...brpeluh-2 gak....pas bangun tu sya check dulu gigi btul-2 takde ke?? mujur ade...alhamdulillah....






Sya rasa ngeri plak lar...org kata ofis sya ni cam KERAS gak....da ler baru mggu nie ade 2 org kena HISTERIA kt Jabatan ni...sorg lelaki,,sorg pompuan....diaorang terkena histeria ni after ekspedisis panjat GUNUNG NUANG....masa hr yg diaorang mendaki tu pun ramai yg dah nampak & ade yg terkena sampuk tp skejap je....pastu bla diaorang naik keje,,,,masa time ofis kena histeria,,,sya nampak sndiri lak tu....rupanya mende tu ikut lar..........mgikut crite kwn yg pi mendaki sama-2 tu bgtau,,,,diaorang mendaki dan turun dr GUNUNG tu dlm jam 2.00 pagi....mmg giler lar mende tu tgh berkeliaran time tu...patut lar ramai yg nampak mende tu....slepas diaorang turun dari mendaki,,,,org asli yg tinggal berhampiran bgtau,,,,,ade waktu pantang larang klu nak naik & turun dr mendaki GUNUNG nie....org asli tu bgtau lg...klu mendaki dan sampai malam di atas puncak tur,,,,kena turun plak slepas waktu SUBUH......






sya mimpi ngeri ni sbb terbawa-bawa ngan cite ni ke??? wallahualam...... syukur akak & abg tu da sdkit pulih selepas dibawa brubat ngan ustaz di Putrajaya nie....

0 komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...