FOLLOW ME

22 June 2011

ABAH PERGI SELAMA-NYA...

Last sya jumpa abah Sabtu lepas, 11 Jun 2011. Tapi sya balik skejap je,,ada kenduri kawin jiran terdekat rumah,,petang Sabtu sya terpaksa blk smula kerana suami kena masuk kerja malam jam 12.00 malam,,,abah tk sempat bermain ngan cucu-2nya lama...syukur sya blk juga mggu tu,,,klu tak mesti sya ralat sbb tk dpt jumpa abah hari-2 akhirnya....


masa balik kg tu,,tk de pun ayat-2 wasiat drpd abah...cuma nampak abah letih jer,,,sya pun tk sempat nk sembang bergurau senda ngan abah sbb balik malam Jumaat tu sampai dah jam 12.00 malam,,,pastu abah sibuk membantu org kenduri kawin sabtu tu....mak dah pesan pada abah,,,jangan tolong beriya sgt kat kenduri tu, sbb org mmg da sedia maklum abah dah tk brape sihat skang...tp abah tetap nk tolong di kenduri kawin....


masa sya dah nak balik petang sabtu tu,,,sya salam tangan & cium pipi abah,,,slalu-2nya sya tak pernah buat macam tu,,,maklum lar,,,da besar ni MALU nak cium abah, stakat salam jer,,biasa cium mak jer,,,bila sya cium abah,,,terdetik dalam hati sya, "macam abah nak pergi jer, mungkin sya cium abah utk kali terakhir"...


rupa-2nya apa yg terdetik di hati sya menjadi kenyataan.....abah telah menghembuskan nafas yang terakhir pada 8.29 pagi, Jumaat - 17 Jun 2011. smoga arwah abah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...AL-FATIHAH....

10 komen:

fiza said...

Al-Fatihah utk abah sya.

ummiaqeef said...

al-fatihah utk arwah..semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 beriman..

sumysya said...

@fiza

terima kasih

sumysya said...

@ummiaqeef

terima kasih

wanbu said...

al-fatihah..

Semoga rohnya bersama org2 yg beriman.

AKU_NAJMI said...

sesungguhnya,pd pandangan saya...
abah sya seorang yg sgt baik,,,
beliau meninggal dunia pd penghulu segala hari...
ramai yg mengimpikan itu...
takziah utk sya..
semoga arwah abah sya ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman

sumysya said...

@wanbu

TIME KASIH

sumysya said...

@AKU_NAJMI

tq sudi jengah blog ni..alhamdulillah,,,segalanya lancar masa pengebumian arwah...

~miZz_nizZ~ said...

moga arwah dicucuri rahmat..amin

sumysya said...

@~miZz_nizZ~

trima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...